Min träningskompis

Min tränings- och arbetskompis Malin är ju sötast i världen! Kolla vad hon har skrivit i sin blogg!



"Till världens bästa Lotta N vill ja oxå säga tack för en kanon träningspolare du vart för mig 2010, hoppas 2011 kommer bli minst lika bra! Krams :) " 101223

"Längtar riktigt mkt till gymmet nu, har varken funnits tid eller ork till det på snart 3 veckor (...) Men nu ska ja njuta av detta lugn mitt i all jul o nyårsstress, sen kommer Mallan (& Lotta) igång på gymmet igen..!" 101227

Malin, jag lovar dig. Träningsåret 2010 är ingenting i jämförelse med vad träningsåret 2011 kommer bli! Eller hur?!
Detsamma gäller dig Elli!

Flickor, Beach 2011, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0