18:00

Nu är klockan 18, och vad har man åstadkommit idag tro? Har bakat en kokossockerkaka, som ni redan vet. Sen har jag sett Numbers, Mello och CSI:Miami. Som ni redan vet. Har ätit varmkorv till middag med pappa, det visste ni inte. Har även hunnit baka dom där goda chokladbakelserna, men jag får inte till dom som Anneli på hotellet. Måste nog ta ett snack med henne. Fast dom gick absolut att äta, inget fel alls på dom! Nu ska jag stöka undan middagen (panna, ketchup, senap och tallrikar), sen blir det att lägga sig i soffan och se förra veckans Fringe, sen veckans Fringe. Och kl 21 blir det nog filmen Inside Man på 3an. Vet inte annars vad jag skulle ha hittat på. Funderade på att fara på bio, men det kändes lite jobbigt att gå dit, ligger nog hellre hemma i soffan och myser med cozy feet, nybakat och chips och dip. Det lät inte så himla fel va?!

Recept och bilder kommer så småningom, förmodligen imorgon då jag orkar med det.

Kommentarer
Postat av: Tea

Duschen här hemma är sämst. Vattnet droppar liksom ut ur munstycket och det tar en evighet att tvätta mitt numera långa och tjocka hår. Men jag gjorde det i alla fall :)

2010-02-28 @ 18:36:02
URL: http://teaeriksson.blogg.se/
Postat av: Martin

Inside man är AWESOME!! :D sjukt bra film så se den du syrran! Är du i Älvsbyn nå i veckan? (ons-tors-fre) ?

2010-02-28 @ 19:20:12
URL: http://stordragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0