Pastejköket

Redan i somras, eller till och med i våras, började jag med en träningsdagbok på Pastejköket. Men det fungerade i ca 2 veckor innan träningen lades ner för sommaren. Tyvärr har det ju en tendens att bli så. Man tränar hela vintern för att vara snygg till sommaren, och när det väl blir sommar så försvinner som träningen. Tänkte det skulle bli bättre med det om jag hade en träningsdagbok, men icke. Men nu så tog jag bort den och skapade en ny, eftersom jag har fått en riktig nytändning vad gäller träning. Känns riktigt skönt så här efter 1v och jag blir bara ännu mer taggad för var dag som går.

Idag blev första styrkepasset på själva gymmet, och det gick bra. Tränade överkroppen idag, så imorgon blir det ben, rumpa och rygg. Var där med Annika, och vi hann med både att cykla, styrketräna och springa. Och så stretching efteråt förstås. Mycket viktigt det.

Nu ska jag hjälpa Annika med något massor roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0