Lördagsbakning

Nu har jag precis tagit ut lördagens efterrätt ur ugnen. Dom ser fina ut i sina formar, men jag vet ju inte hur dom blev egentligen. Det återstår att se och smakas på lördag. Eller jag har faktiskt en till ikväll då jag kommer hem från jobbet! Blev lite smet över efter jag hade fyllt dom sex formarna jag hade (går inte att gå in på mina tidigare inlägg, "bloggen är flyttad" står det, men vill ni veta vilka folrmar jag menar så kolla på 27 juli). Så den lilla bakelsen blir min ikväll, passar perfekt till Criminal Minds.

Nu ska jag äta upp min "Risifrutti vintermums" och sedan börja bege mig mot jobbet. Kanske hinner diska innan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0