1000 meter

Blev yoga 12 minuter imorse också. Men kan tala om att jag har fått träningsvärk i armarna från gårdagen. Skönt! Sen har man jobbat 4 timmar idag också, skönt det med! Sen for jag till Annika och Anton, hon ville ha hjälp med CV och grejer. Men det blev inte så mycket av det, utan vi spelade Nintendo 64 istället! Mycket roligare!

Vid 16 tyckte jag det var dags att fara hem, och på hemvägen kom jag på att jag ville fara och simma. Ringde badhuset då jag kom hem, och dom hade precis öppnat upp motionssimmet! Nice! Packa väskan och så for jag och simmade 40 längder = 1 km. Sen blev det bastu med hårinpackning och bortgnuggning av gammal hud. Känner mig så fräsch nu!



Sen jag kom hem vid 18-tiden har jag bara ätit och sett TV. Just nu går Biggest Loser på 5an. Om en timme är det tydligen Idol-audition från Luleå, så det borde man ju se. Sen Mentalist och NCIS LA. Sen sova för 6:45 börjar jag imorgon. Måste alltså upp 5:45 för att hinna yoga, äta lite och dra mig iväg. Brrr... Jobbigt tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0