Utvärdering av den gångna veckan

3-4 chokladbollar (små)
2 skålar med kräm och grädde
2 bullar
1 bit sommarkaka
½ bit banankaka
2 små lättpannacotta
1 pralin ur en Aladdinask
1 Sundbornglass

Måndag och torsdag var dom enda dagarna jag var helt utan sötsaker. När man börjar radda upp allt man ätit känns det som hur mycket som helst, men egentligen är det inte så mycket. Lördagen sket sig totalt, men mamma har dåligt inflytande på mig (och hon anklagar mig för att ha dåligt inflytande på henne). Men nu är de en ny vecka, så nu ska jag försöka vara ännu duktigare.

2x1 km simning
5x12 minuter yoga

Det har blivit veckans träning. Ska försöka komma mig på gymmet något pass i veckan också. Men annars ska jag försöka hålla mig till minst det här. Har yogat varje morgon jag varit hemma, torsdagmorgon och söndagmorgon var jag hemma i Vidsel, och då skippar jag det. Sen simmade jag tisdag och fredag. Får jag drömma om en veckas träning så skulle det vara:

7 morgonyoga
3 gympass
2 simpass

Då skulle jag nog dela upp det till yoga varje morgon. Simma torsdag och fredag, och så gymmet måndag, onsdag och lördag eller söndag.


Nu är det väl upp till bevis då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0