TappaTrampet

Jag och fyra till från min avdelning är med i en stegtävling genom tappa.se. Under perioden 5 april till 28 maj ska vi gå totalt 387 km, från Mem till Göteborg. För att komma i mål på utsatt tid måste man gå minst 10000 steg i snitt per dag. Så nu sitter stegräknaren på nästan dygnet runt.
Är jag på gymet, skottar snö eller åker skidor så får jag omvandla tiden jag tränat till steg. Som mest har jag haft drygt 20000 steg på en dag, och som minst strax över 10000. Mitt snitt per dag ligger efter 12 dagar på 16790 steg.

Så nu vet ni vad jag pratar om då jag pratar om stegtävlingen och att jag jagar steg. Och det är även därför jag har varit på så många promenader senaste veckan. Blir en ikväll efter jobbet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0