Hårdträning ikväll

Ikväll ska jag iväg och träna med storebror på Kraft och Hälsa. Ska bli intressant att se hur det kommer att gå, och om han märker någon skillnad på mig och mina stora muskler. Det är ju en dryg månad sen han hjälpte mig att komma igång. Eftersom vi ska köra igenom allt (hoppas jag) så lär jag ju ha lite träningsvärk några dagar framöver. Och det här kommer bli min enda träning den här veckan, för jag måste vila upp musklerna ordentligt inför lördagen. Musklerna behöver 48 timmar på sig för att bli "friska" efter att ha blivit utpumpade.

Efter träningen blir det att dö i soffan och äta mammagrynsgröt. Kanske lyxar till det med en äggmacka! Och så blir det nog att fara och sola innan. Måste ju vara brun och snygg på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0