Måndagens träning

Ja, jag var ju iväg på Kraft & Hälsa med storerbror i måndags. Ni funderar kanske över hur det gick? Jag tycker det gick ganska bra, men jag känner att jag inte tog i allt jag hade i en del grenar. Jag tycker att knäböj är en av dom tråkigaste grenarna, så därför gick det väl inte superbra på den. Men på lördag lär man ju vara betydligt mer explosiv. Men i övrigt så gick det mesta bra. Tog PB i allt tror jag, men jag har ju aldrig kört på tid förut. Har bara gjort så många jag orkat, eller 10st, sedan har jag vilat. Nu var det ju bara att pumpa tills man var slut, vila 5 sekunder och så pumpa lite till. Dipsen är jag nog mest nöjd över! Kändes som att jag kanske hade orkat en till, men jag var redan så nöjd med mig så jag slutade. Det enda som inte gick så bra var väl kanske stakningen, men det var ju första gången jag provade det, så jag skyller på det. Och utmattning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0