Träningsresultat

Blev så himla glad i måndags då jag tränade! Sist jag körde bänkpress så orkade jag 5 rep på min tävlingsvikt (lite drygt). I måndags gjorde jag 11 rep! Fattar ni hur mycket mer det är?! Jag dubblade! Hur sjukt var inte det på en skala?! Riktigt nöjd är jag!
Sen så rodde jag 3 sek snabbare än jag gjort tidigare! Men det antar jag berodde på att Annika och Anton stod på var sin sida om mig och hejade på. Tänk vad mycket mer man orkar om man har någon som skriker och hejar på en. Det mesta tror jag sitter i huvudet, även om det är mysklerna som gör jobbet. Men intalar huvudet musklerna att dom orkar två till, så gör man det. Att man är envis hjälper nog till litegrann också.

Ska bli intressant och se hur det går med bicepscurlsen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha, jaså varför inte det då? :P Det är bara kötta på, det går ju så fort att bygga muskler så här i början!

2011-02-02 @ 17:59:30
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0