Fullt upp

Igår var jag, mamma och gamlingarna iväg på loppis i Piteå. Hittade mig en söt burk på loppisen och sen köpte jag tre macarones på Ekbergs Konditori. Tyvärr hann jag inte smaka av dom förän halv 11 på kvällen, ca 12 timmar efter jag köpt dom. Då hade dom legat i en papperspåse och påsen i en bruk hela dagen. Så jordgubbsmacronen smakade lite pappig, tyvärr. Vet ju inte hur dom ska smaka, men har satt dom andra i en plastburk i kylen, får hoppas dom är godare ikväll.


Hallon, choklad och jordgubb.


Från 15-21 igår så gjorde jag och mamma två tårtor. Låter kanske knasigt att hålla på i 6 timmar med två tårtor, men jag lovar er, det tog tid! Och ni får se dessa vackra skapelser ikväll, kan inte lägga ut dom med bild förän kalaset har börjat.

Nu ska jag iväg med tårtorna och sedan ska jag och Annika till Korre och sola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0