Vilket väder!

När jag steg upp 7:30 imorse var det 22,5 grader i skuggan! Det har varit riktig tropikvärme idag! Och självklart har man varit inlåst på jobbet hela dagen. Så typiskt, bara för att jag jobbar ska det bli finväder. Men det verkar som att det ska hålla i sig en hel vecka, så jag hoppas det är sånt här väder under min semester. Annars blir jag faktiskt lite ledsen.

När jag slutade, lite senare än tänkt, drog jag ett varv på Åsen. Tyckte det gick ganska bra ändå, trots värme och länge sen jag sprang ordentligt sist. Blir förhoppningsvis två varv till den här veckan, ska satsa på det åtminstone.

Från det ena till det andra. Tror jag har fått ryggspärr. Typ nackspärr fast i ryggen. Eller någonting i alla fall. Det är lite bättre nu, men jag höll inte på att ta mig ur sängen imorse. Kunde inte lyfta armarna ordentligt och inte röra huvudet som vanligt. Nu känner jag det bara om jag sitter lite ihopsjunken och böjer ner huvudet, då stramar och sträcker det i den vänstra ryggfiléen (muskeln bredvid ryggraden alltså). Måste ju ha sovit heltokigt inatt, för jag gjorde ju inget speciellt igår som gör att jag skulle ha fått så här. Ingen som har en fräsch rygg till salu? Jag betalar dyrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0