Benpass

Gjorde mitt första benpass idag på jag vet inte hur länge. Nog är det några månader sen alltid. Redan innan jag kommit hem från gymet så värkte mina ben. Hela kvällen på jobbet har jag känt av mina ben. Vad kommer jag inte göra imorgon och på söndag då?! Som jag sa till storebror, jag kommer vara invalid hela helgen. Men då får kroppen vila upp sig, för det blir ingen träning alls i helgen. Kanske någon liten promenad, men mest troligt inte. Jo, söndagkväll blir det promenad, men det är två dygn dit. Så kroppen ska få vila upp sig ordentligt nu i helgen!

Vad körde jag för nå då? Blev lite knäböj, baksida lår och sist så plågade jag vaderna i benpressen. Kommer kännas i helgen.

Nu ska jag se på True Blood och rulla myrstackar. Ska stå på Vistträsk adventsmarknad imorgon med mormor och sälja fikabröd och lite annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0