100 dagar

På lördag ska jag anta en utmaning, har haft den utmaningen på hjärnan sen Hanna berättade att hon klarade av den. Så, från och med lördag den 1 september ska jag gå ut och gå VARJE dag i 100 dagar! Minst 30 minuter såklart. Har beräknat att jag ska vara klar med det den 9 december. Och sen tänkte jag att när jag ändå håller på, varför inte köra 4 månader, tills årsskiftet alltså. Men mitt huvudsakliga mål är först och främst 100 dagar.
 
Och sedan medan man ändå ska försöka vara duktig så hade jag även tänkt börja leva nyttigt igen. Alltså inga godsaker. Med några undantag: födelsedagar, fina middagar, besök hos mormor och farmor (dom blir så ledsna och besvikna om man inte fikar då man kommer) och typ första adventsfikat. Så superstrikt kommer jag inte vara, men ganska ändå.
 
Så, är det någon som är med mig? På 100-dagars utmaningen, på inget godsaker eller på båda? Är så mycket lättare om man är flera, tycker ni inte?

Kommentarer
Postat av: Zara

Jag är med på båda!!!:)

2012-08-28 @ 20:39:02
URL: http://www.zaraaa.blogg.se
Postat av: mamma

Jag också

2012-08-29 @ 09:44:08
Postat av: Alice

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

Svar: Tack! Jag har designat den själv. Har valt en färdig stilmall som jag sen gjort om så som jag vill ha den.
GretaTurbo

2012-09-01 @ 12:37:12
URL: http://allaprivatlan.se
Postat av: Hanna

Heja heja! :)

2012-09-05 @ 12:26:59
URL: http://hannovsky.blogspot.som

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0