Ny choklad

För några veckor sedan testade jag för första gången två nya choklader, en från Marabou och en från Cloetta.
 
Marabous nya chokladkaka med frystorkade jordgubbsbitar i, helt okej god. Inget jag köper ofta direkt, men då tycker jag att Fazers mjölkchoklad är godare än Marabous. Ingen supernyhet heller, då jag testat denna variant något år tidigare, fast då tror jag den hette "Sommar".
 
 
Sen har vi min nya lilla älsklingschoklad, Plopp Kärlek! I stället för den traditionella Plopp-toffeen är det en toffee med smak av gelehallon och på det en vit tryffel med små hallonbitar i. Så god! Ganska så söt, men godis ska vara sött! Plopp är söt, men Plopp Kärlek är ännu sötare. Men kärlek ska ju vara sött!
 
 
 
Ps. Den med ett skarpt öga ser att jag har två olika magnetlack på mina naglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0