Arga fåglar och gröna tomtar

För någon vecka sen testa jag tre nya godispåsar. Två sorter av Angry Bird och så Juliskum.
Den röda Angry Bird-påsen var betydligt godare än den gröna, skulle kunna tänka mig att köpa den igen. Det är fem olika smaker i varje påse. I den röda hittar ni smakerna jordgubb, apelsin, lime, vilda bär och cola- och citron. I den gröna påsen hittar ni smakerna päron, äpple, karamell, citron och passionsfrukt- och ananas. Låter som att båda påsarna borde vara lika goda, men så är det inte. Den röda fågelpåsen är godast!
 
 
Jag fullkomligt ÄLSKAR julskum! Ni vet den klassiska skumtomten. Här har vi Juliskum, där dom gröna tomtarna smakar päron och dom bruna smakar cola. Helt okej smaker faktiskt. Kanske man köper någon fler påse i sommar, men skulle man kunna köpa julskum året runt skulle jag definitivt äta det jämt!
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag älskar juliskum! Speciellt colasmaken. Hade lugnt kunnat äta den året runt tillsammans med originalet. Men inget klår originalet ändå

2012-06-30 @ 21:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0