Strong is the new skinny

Igår jobbade jag med en tjej som tränar på samma gym som jag. Och vi var båda två på gymmet igår mellan våra skift. Så när vi träffades på kvällen igen berättade hon att hennes lillasyster (som hon var och tränade med) har försökt beskriva en tjej på gymmet som hon tycker är så vältränad. Hon jag jobbade med har aldrig lyckats lista ut vem det kunde vara, men nu fick hon svar på det. Och det var tydligen jag!
Visst har jag kanske någon muskel på kroppen, men jag vet inte om jag skulle kalla mig vältränad. Men kul att höra att det finns folk som tycker det! Man blir bara ännu mer taggad att träna då!
 
 
Nytt träningslinne från fitnessguru.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0