Nu jäklar!

Idag blir det att träna! Nu är jag less på allt som har med förkylningar och sjukdomar att göra. Bihålorna är i princip rena nu, så i morse tog jag sista dosen av rinexin. Men kortison för både näsa och lungor fortsätter jag med ett tag till.
Då jag fortfarande hostar litegrann, speciellt på morgon och kvällen, blir det en väldigt lugn träning idag. Hade tänkt cykla ca 30 min i badhusvärmen innan jag avslutar med en bastu, det är säkert bra för bihålorna, rensa ut det sista i fukten. Sen kändes det bra att cykla i stället för att springa eller gå på CTn, konditionen är inte bäst nu och lungorna ska inte behöva få en chock, då kommer väl hostan tillbaka.

Så nu satsar jag på lugn träning några dagar, det tillsammans med mina dagliga promenader måste göra susen! Jag kommer vara frisk på nolltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0