After Work på nya Café Storgatan

Idag öppnade Sandra upp portarna för nya Café Storgatan. Och eftersom jag jobbat hela dagen kunde jag inte följa Jennifer och ta en fika på dagen, så då blev det middag med mamma i stället. Fredagar har hon öppet till 23 och mellan 17-20 är det After Work. Och menyn bestod av:
 
Skogssvampsoppa med sherry. Världens godaste soppa för övrigt! (Den finns även på den dagliga menyn.)
 
Marinerad kyckling med pastasallader och vanlig grönsallad. Tror det var den godaste kycklingen jag ätit!
 
Vit chokladmousse med mixade bär. Supergod den med!
 
Maten får 12 av 10 stjärnor! Så gott var det verkligen! Soppan har jag ätit förr och även gjort själv, klart godaste soppan, som passar bäst som förrätt. Har heller aldrig ätit så saftig kyckling förut tror, supergod den med! Marinad med bla citron och soltorkade tomater, mums! Två olika pastasallader, en krämig och en vanlig. Den krämiga smakade bla dill vilket alltid är gott! Brödet till vet jag inte riktigt vad det var, men det var jättegott det med! Mjukt, hårt och lite segt samtidigt, kalas! Och som den chokladälskare man är, ja, även älskar jag vit choklad, så slank den här ner obehindrat! Så MUMS!!
Supertack och Lycka Till Sandra!
 
PS. Släng er i väggen alla dieter, det här får man bara inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0