Ännu en mil i benen

Igår på förmiddagen for jag ut på den numera vanliga milen-rundan. Den känns helt perfekt att springa, för så fort man kommit ut på Jokkmokksvägen så känns det som att det inte är så långt kvar att springa, trots att man bara har sprungit 3 km. Jag har utökat rundan lite för att få den till en mil, så nu är den fullbordad! Jag börjar med att springa runt kvarteret ett varv innan jag far iväg på rundan och så avslutar jag på samma sätt, att springa kvarteret runt. Då blir det exakt en mil! Kändes betydligt segare idag än då jag var iväg torsdagkväll, men det gick tydligen mycket bättre än vad jag trodde. Gjorde milen på 56:47! Känns bra inför nästa lördag! Hinner springa milen en gång till innan Tjejmilen, blir måndag eller tisdag. På fredag blir det halvmilen och på lördag eller söndag blir det intervaller. Och så då en mil det sista innan några dagars vila.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0