Augustis första löptur

För att inte ha sprungit eller motionerat det minsta på snart en månad tog jag mig i kragen. Igår morse blev det ett axel-, biceps- och magpass på gymmet. Sen solade jag hela dagen. Imorse var jag 9:30 på gymmet och körde bröst och triceps. Kom hem och skulle till att sola, då försvann solen. Vad gör man då? Jo, man far och springer två varv på Åsen i 27-gradig värme! Jag har aldrig varit så torr i mun som jag var då jag kom hem. Gick inte så fort att springa, men 5,7km på 37 minuter blev det i alla fall. Bättre än inget alls. Svettig blev man också!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anton

http://i.imgur.com/flcZPSZ.gif

2013-08-05 @ 01:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0