Hårdträning

Ja, det kan man lugnt säga. Har bestämt mig för några olika saker nu.
 
1. Jag ska göra morgonyoga 10 min varje morgon jag ska upp och jobba. Jobbar jag kväll eller är ledig så blir det ingen yoga.
2. Ska börja springa tre gånger i veckan. Hade tänkt få in ett 5 km/30 min pass, ett intervallpass och ett 10 km/1h pass i veckan.
3. Och så ska jag såklart träna på gymmet. Kommer däremot inte träna särskilt mycket ben, förutom lite rumpa.
4. Jag ska leva nyttigt om veckorna och synda lite om helgerna. Jag hoppas bara att jag kommer hålla mig till det. Än så länge har det gått bra (två dagar alltså).
 
Svettig och härlig var man efter kvällens 4,7 km.
 
Igår blev det morgonyoga, jobb, gym och jobb igen. Idag blev det morgonyoga, jobb, gym, jobb och löpning. Imorgon blir det sovmorgon, gym och jobb. har tagit på mig tre extra skift den här veckan, det är därför jag jobbat delad både igår och idag. Och tredje kvällen på rad i morgon.
 
Och nu när jag skippar 17-dagars dieten och bara äter nyttigt så kan man unna sig massa goda saker! Ikväll blev det kvarg utspädd med lite mjölk och smaksatt med vaniljpulver och stevia. Och på det jordgubbar från Sikfors! Mums! Igår kväll gjorde jag en dubbel sluring av bananglassen! Smaksatte extra med jordnötssmör. Men nästa gång ska jag testa göra helt utan kakao och bara med jordnötssmör, få se hur det blir.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0