Tisdagens löpträning

I tisdags var jag och mamma som sagt först till Hällsel och klippte gräset. Eller jag röjde gräset med röjsågen. Vilken känns i axlar och händer. När vi kom hem därifrån åt vi bara en snabb middag innan vi åkte upp med lite grejer till Kåbban. Och när vi äntligen kom hem därifrån så var det dags för min löpträning. Hoppade av vid Skogsmon, fotbollsplanen i Vidsel.
 
Som uppvärmning joggade jag runt 7-mannaplanen två varv. Stretchade lite innan  jag satte igång med intervallerna. Använde mig av kortsidan på planen. Sprang över och gick tillbaka. Sprang över och gick tillbaka. 20 gånger. Sedan sprang jag hem i lite högre tempo än vad jag vanligtvis brukar springa i.
 
Den vackra 7-mannnaplanen.
 
1 km på 4,45 min. Måste testa springa 1 km lite snabbare sen i höst. Skulle kännas riktigt bra om man orkade 1 km på 4 min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0