Ökar!

I kväll blev det ett benpass med Malin och Sandra. Testa för första gången benpressen uppe på fria vikt-gymmet, men jag gillade den inte alls! Kändes ingenting i rumpan i den, kändes som man hade helt fel ställning eller vinkling på kroppen i den. Nej, jag fortsätter nog på benpressmaskinen nere på maskin-gymmet. Sist jag körde ben, tror det var sist i alla fall, så blev det nytt PB för mig på 118 kg. Idag blev det nytt igen! 127 kg!! Nu var det riktigt på håret kan jag lova! Höll på ge upp men så släppte det den sista centimetern så jag orkade pressa upp. Men mer än 1 reps blev det inte. Men den enda är jag så glad över! Även Malin och Sandra gjorde PB! Värsta söndagskvällen!
 
Suddig bild från mitt tricepspass i tisdags, där ser man ju rätt biffig ut!
Kvällens proteinintag. Supergod! Smakar exakt som Kesella med vaniljsmak, dessutom nästan helt utan fett mot för kesellan som ligger på 7%. Sockerhalten behöver vi inte ens prata om. God som tusan i alla fall! Blir att testa jordgubb nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0