Staka på!

Efter jobbet skulle jag träffa Elli på gymmet för att träna. Jag var där först, men vi hade sagt att vi skulle träffas vid löpbanden. När jag ändå väntade så tänkte jag att jag kunde staka lite. Tänkte först staka tills hon kom, men då hon blev lite sen (läs ganska :P ) så hann jag staka 500m x 6 =3 km! Helt slut! Ställde mig sedan på bandet och promenerade sakta tills hon äntligen dök upp.
 
 

Körde inte stenhårt, så låg på ca 2:40 alla 6 set. Utom sista som ni ser, 3 sekunder snabbare!
Efter det blev det att köra axlar och biceps. Körde först en övning för rotatorkuffarna (tror det heter så), sedan hantellyft åt sidan och sist blev det stående hantelpress. Tror aldrig förr jag känt mig så slut i axlarna som jag gjorde dom där sista seten! Härligt! Är fortfarande helt trött och mosig, så nu blir det en tidig kväll för lilla fröken.
 

Stakade så hårt andra varvet att jag fick små bristningar på båda händerna! Inte snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0