Onyttiga veckan

Helgen i Örebro hade jag sen länge bestämt skulle få bli en syndens helg med vilket fika och godis jag än ville. Hade tänkt ta tag i nyttigheterna i veckan igen, men jag har noll motivation till det. Beror delvis på att påsken är en godishögtid och delvis för att jag känner mig hängig. Så, denna veckan får också gå i onyttigheternas tecken. Får försöka skärpa till mig nästa vecka men sen veckan efter det, då jäklar! Ni ska få höra mer om det sen. Har nyss beställt hem en bok som borde komma imorgon, så blir till att lusläsa den innan man sätter igång. Matschema och inhandlingslista är redan skrivna, får väl se om det blir någon förändring i det efter att ha läst boken. Sen blir det till att skriva ett träningsschema också. April kommer bli en stenhård månad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0