Hoppat hopprep

I morse hade jag först planerat att fara och springa på löpbandet på fm och sen träna på gymmet på em. Men när jag vaknade hade jag ingen alls lust att dra iväg på gymmet för att springa. Men så kom jag på det! Satte igång TVn, la ut yogamattan framför och tog sen och letade fram ett gammalt hopprep och började hopp. Blev totalt 25 minuter shoppande, vilket i morgon kommer att betyda en jädrans tvärningsvärk i vaderna! Och 25 minuters hoppande är inte så illa pinkat ska ni veta! Enligt iForm ska 30 minuters hoppande förbränna 340kcal, vilket är mer än om jag skulle ha sprungit på löpbandet i 25 min.
Efter hoppandet körde jag lite rumpövningar innan jag åt välförtjänt frukost, kvarg och varma hallon!
Hinner jag i morgon ska jag försöka hoppa 10 min, bara för att träningsvärken ska bli lite mildare till på fredag.

Kommentarer
Postat av: Anton

http://imgur.com/up5a1fA

2013-03-21 @ 12:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0