Första milen utomhus

Har precis kommit in efter en otroligt härlig löptur på Åsen. Hade planerat att springa hela första varvet och sen andra varvet springa det jag orkade och gå resten. Det hela slutade med att jag sprang fyra varv, oavbrutet! Och till råga på allt så sprang jag hela vägen hem också!
 
Glad och svettig tjej!
 
Det är andra gången någonsin jag har sprungit en mil och första gången utomhus. Jag är så otroligt stolt över mig själv att jag faktiskt klarade av det! Speciellt med tanke på att jag tränade ben igår kväll. Jag trodde inte jag hade det i mig, men se det hade jag! Kändes som att andra varvet gick bäst, men enligt SportsTracker så var den 8:onde km den snabbaste, alltså så måste det ha varit på sista varvet. Sista varvet var tungt, det kändes ordentligt i låren kan jag säga. Men som sagt, sjukt stolt över min prestation idag!
 
 
Nu kan jag fika och äta tårta med gott samvete idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0