Legday

Idag har mina ben fått sig en rejäl genomkörare! Det hela började med att jag vaknade före 6 i morse och var hur pigg som helst (konstigt då jag bara sovit 5h). Så jag steg upp, åt en banan och drog iväg på gymmet för ett benpass.
 
 
Var väl hemma vid 8, så då blev det äpple och kvarg till frukost. Sedan pysslade jag på med lite packning, diskning och så där innan jag, Elli och Annika träffades kl 10 för att ta en promenad upp på Hundberget. Solen sken och det blåste litegrann, hur skönt som helst! Avslutade det hela med en solning, bäst att passa på nu innan man ska fara och medan det är nya rör.
 
 
Och det har hänt mycket efter stigen sen förra gången vi var upp. Det har börjat blomma! Och träden har börjat knoppa! Våren är här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0