Novembers utmaningar

Nu är november här med buller och bång. Eller nåt. Men jag har i alla fall tagit mig an två utmaningar. Det första är en plankutmaning. Dag 1 började med 20 sekunder. Dag 30 kommer sluta på 5 minuter!! Jag kommer aldrig i hela världen orka planka i 5 min i sträck, men jag ska göra så gott jag kan och får ta det i 2-3 omgångar i stället.
 
Andra utmaningen är MRRs november challenge, #strengthbymrr, där det denna månad är jägarvilan som gäller. Dag 1 "vilade" vi i 30 sek, sedan lägger man till 5 sek för varje dag, så sista dagen vår man vila i nästan 3 hela minuter! Poho, vad tungt det kommer bli. Men november är en bra månad, så nu kör vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0