Plankan - fail

Idag var det dags för 3,5 minuter av plankan. Fixade tre minuter både igår och i fredags och trodde att jag skulle stå ut 3,5 minuter idag. Men efter min lilla skidtur så insåg jag att det aldrig skulle gå, all ork försvann. Orkade typ 2 minuter innan jag säckade ihop. Vilade kanske 15-20 sekunder innan jag körde resten. Men i morgon hoppas jag på revansch! 3,5 minuter ska jag klara! En god natts sömn och ingen skidtur innan, det ska nog göra susen! Hoppas jag. Sedan är det vilodag på tisdag och sedan blir det hårt! 4 minuter onsdag och torsdag, 4,5 minuter på fredag och på lördag är det kraftprovet på 5 minuter som gäller. Tror ni jag klarar det?! Tror ni jag tror att jag klarar det?
 
Jägarvilan däremot går riktigt bra. 2 min och 25 sekunder idag. På lördag är det 2,55 som gäller, men jag tror jag satsar på 3 minuter blankt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0