Arla morgonstund

I morse ringde klockan tidigt. Typ 4:55 tidigt! Det vara bara att ta sig upp, klä på sig och fara iväg på gymmet. Blev 5km på bandet och sedan dagens obligatoriska skörd av magutmaningen. Är halvvägs nu och är uppe i 70 situps, 90 crunches, 42 leg raises och 60s planka. Kan tala om att det är jobbigt!
 
Syns kanske dåligt, men man ser att klockan är 5:10.
 
5:45 steg jag av löpbandet, halvnöjd över löpningen. Intervallerna blev inte så många som jag hade hoppats på. Men det är bara att vara envis och intervalla oftare!
Ni kanske undrar varför man stiger upp före 5 för att träna? Jo, är det så att man har en massagetid direkt efter jobbet far jag inte och förstör den timmen på gymmet senare. Alltså måste man träna innan massagen. Vilket blev så tidigt med tanke på att jag började jobba 6:45.
 
Kan även tillägga att jag har ont bakom skuldrorna/axlarna redan, lär säkert ha mer ont i morgon. Hon tyckte jag var stenhård, precis som min mor och bror (japp, dom har också gått till henne nyligen). Får se hur jag känner på fredag, kanske man bokar in en tid till veckan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0