Crunch Bar

Jag är en sån där som gärna har en massa proteinbarer hemma, för det kan ju vara bra att ha tillhands. Jag äter ju självklart protein efter jag har tränat, men då helst i form av mat. Ibland i form av en pulvershake, men det är väldigt sällan nu då inget av mina proteinpulver smakar särskilt gott. Alltså äter jag mat. Men i veckan har jag hunnit testa två nya barer, beställde ju hem en hel låda med en massa olika sorter för några månader sen, men har inte blivit att testa någon förän nu. Märket är Perfect Crunch Bar. Smakerna jag testat är:
 
 

Denna med smak av Red Fruit, röda frukter (vilket jag nog hellre skulle tippa är röda bär dom menar, jag menar. Hur många röda frukter finns det?), smakade helt okej. Ungefär som vilken måltidsbar som helst med smak av frukt och bär. Den kan jag tänka mig äta igen!
 
 
Den här smakade choklad. Enligt förpackningen i alla fall. Ingen höjdare direkt. Torr och tråkig var den, smakade inte mycket choklad. Rekommenderar inte den, mycket hellre Red Fruits.
 
Har en bar kvar i Crunch-familjen, vilket är kokos. Den längtar jag efter att testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0