Matlådor

Idag drog Lifestyle by MRR igång med dunder och brak! Tur man hade ledig dag idag, för nu har jag fyllt upp kyl och frys med matlådor för hela veckan!
 
Frukost i form av havregrynsgröt och äggmackor.
 
Veckans luncher består av köttfärssås och makaroner.
 
Och middagarna av kyckling med curry och ris.
Lite enformigt kanske med exakt samma mat i en hel vecka, men det är enkelt och jag vet att jag får i mig det jag behöver. Nästa vecka får jag hitta på något annat, kanske kalops och vitlökskyckling?! I så fall måste du hjälpa mig med kalopsen mamma!
 
Kvällsfikat kommer att bli en burk med kvarg. Har en hel burk med vaniljkesella så det blir att blanda naturell med lite vaniljkvarg, vardagslyx från och med nu antar jag.

Kommentarer
Postat av: Anton

http://imgur.com/Ranc7ZB

go get it.

2014-02-10 @ 20:41:18
Postat av: mamma

Jag hjälper dig :)
Lycka till på din resa <3

2014-02-11 @ 09:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0