Söndagen

Igår fick jag sova till strax efter 9, men låg kvar i sängen en hel timme till! Riktigt skönt! Men sen fick jag lite stress upp för att hinna äta och sedan fixa skidorna för en tur i spåret. Även denna gång hade jag ett fett lager med snö under skidorna, tror jag sätter på alldeles för mycket klister. Men man måste väl prova sig fram, man lär av sina misstag, visst var det så?! Blev i alla fall drygt 6,5km enligt min gps, då vet jag faktiskt inte riktigt hur långt spåret jag åkte var. Men trött som vanligt efteråt blev man, det är bra!
 
När jag kom hem blev det sen lunch i form av kyckling och ris. Hällde på lite sötsursås och jag har nog aldrig någonsin ätit upp min dietkyckling så fort! Jag slevade i mig som en tok, behövde nog fylla på depåerna efter skidturen!
 
Efter lite plock och dammsugning blev det en välbehövlig dusch. Kröp sedan upp i soffan i pyjamas och tacos till middag! Ibland måste man få lyxa till det! Lätt cremè fraiche och fullkornsbröd och så det vanliga sallad, ost och köttfärs. GOTT SOM TUSAN! Visserligen väger bröden multum så blev nog lite för många kolhydrater, men va fasiken! Man måste ju få leva också. Och sen så har jag läst att man behöver fylla på med kolhydrater efter träningspass också, speciellt konditionsträning!
 

Resten av kvällen såg jag lite OS-avslutning innan jag slumrade till en stund. Såg lite TV till efter det och åt kvarg mixat med frysta hallon och banan till kvällsfika. Gott det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0