Cyklat med räsern!

I tisdag for jag som sagt till Piteå. På cykel! Började cykla mot Piteå och så skulle mamma plocka upp mig efter vägen. Hann ända till Öjebyn innan hon kom ikapp mig. Blev ca 40km på knappt 2h, vet inte exakt då Runkeeper hade lagt av efter 33km eller 1,5h. Men något sånt i alla fall.
 
Igår när vi skulle fara hem hade jag först tänkt att mamma skulle ha fått skjutsa mig till Öjebyn så skulle jag ha cyklat därifrån, bara för att slippa tjorva över vilka vägar jag kan cykla på. Men så bestämde jag mig ändå för att cykla hela vägen från lillebror. Vi var in på Tvåhjulsmästarna och dom visa på kartan hur man kunde cykla. Så cykla det gjorde jag. Blev 56km på 2h 13min! Rätt nöjd faktiskt! Håller jag denna hastigheten är jag runt Vättern på 12h om jag cyklar nonstop. Ska försöka satsa på att ta mig runt på 15h. Så lite mer snabbhet ska man väl hinna få upp innan det är dags, då kanske man slipper stressa i depåerna.
 
Som ni ser så gjorde jag 50km på 2h blankt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0