Fullt upp!

Har verkligen fullt upp nu för tiden! Sist jag skrev var i tisdag och idag är det söndag. vad har hänt under veckan då tro?
 
Onsdag jobbade jag kort dag, så när jag slutade for jag till Vidsel för att åka lite skidor. Mamma bjöd på köttfärsbiffar och sedan sov vi middag. Senare på kvällen fick jag en privat vallakurs av en bekant. Väl hemma på byn igen for jag förbi Malin en snabbis. Hemma efter 23.
 
 
Torsdag jobbade jag också kort dag. For och tränade och efter det blev det handling med mor. Hem för att göra tävlingsmat innan ett besök hos bror med familj och en snabbis på kvällsöppet.
 
 
Fredag hade jag ledig dag, men steg upp tidigt för att fara och åka skidor. Hinner inte mer än hem och ska till att äta lunch innan bror frågar om jag inte vill följa han och flickorna till Leos Lekland. Klart man gör det! Snabbdusch och så äta lunch i bilen. Väl hemma blev det att käka middag och sen iväg till Norrfjärden för att spela.
 
 
Lördag jobbade jag en delad tur, på timmarna blev det rygg- och bicepspass. Och jäklar vilket pump jag fick upp, skrämde mig själv lite då jag såg mig i spegeln!
 
 
Idag steg jag upp vid 8, såg lite Vasalopp under frukosten. Sedan iväg för att springa 5km på löpbandet innan det var dags för jobb. Har pysslat lite snabbt då jag kom hem och nu blir det kvällsmål och sedan sova säng.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0