Random hill

for iväg till gymmet idag., första gången på två veckor! Eftersom det hade snöat natten mot söndag och fortsatt vara kallt så är vägarna inte helt bara överallt längre. Så nu vågar jag inte springa utomhus med risken att halka. Så blev alltså ett pass på bandet. Tanken var att springa 60 minuter, men så kom jag på att jag skulle springa ovetandes, alltså på programmet Random Hill på maskinen. Valde då att springa 45 minuter. Och det var då en himla tur, för jag höll på ge upp efter 30 min! Valde en maxhastighet på 10.0 och maxlutningen på 5.0. I början gick det bra, sprang på 10 eller strax under med lite lutning. Sedan blev resten tungt. Sprang nästan hela tiden på mellan 8-10 i hastighet och 2-5 i lutning. Typ 35 minuter av de 47 hela passet tog! Då jag hade 15 min kvar var jag på väg att ge upp varje sekund, men jag härdade ut och stånkade och stönade litegrann (tur jag var ensam där). Efteråt känner man sig som världens bästa och kan gott klappa sig på axeln och säga att Fy fasen vad duktig du är Lotta! Egoboost deluxe!
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Heja, heja friskt humör :)

2014-03-20 @ 10:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0