Tänk om..!

Jag har ju märkt, både på vikten, måttbandet och i spegeln att det händer saker med min kropp. Om jag spänner magen riktigt hårt och kollar i rätt vinkel i spegeln och med rätt ljus, då tror jag att jag kan skymta små, små rutor där under! Högst upp på magen sitter dom, om det nu är rutor jag ser. Kanske är något helt annat men jag intalar mig själv att det är muskler.
Sen har jag, även detta vid spänd tillstånd och rätt ljus, börjat skymta dom där små sidolinjerna på magen som jag tycker är så snyggt!
 
 
Nu hoppas jag bara att jag kan hålla mig till sunda vanor även efter att dessa sista tre veckor är över. Tänk om man kunde få gå på stranden i sommar och vara vältränad. Synligt vältränad alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0