Two weeks to go

När jag för 13 veckor sedan började min resa i #lifestylebymrr så kändes det som att 15 veckor var en hel evighet! Nu är det bara två veckor kvar och det känns som att vi nyss började. Det gick rätt sakta med resultat i början, men efter Londonresan då jag kunde börja springa ute så tvärrasade jag i vikt och det hände massor. Nu känns det som att det har stått still i flera veckor, men då har jag inte riktigt skött kosten så bra heller. Nu ska jag verkligen försöka kämpa stenhårt de här sista två veckorna, både matmässigt men även lägga in lite extra träning! Kanske man får fantastiska resultat!
 
Måste även läsa på lite om hur man laddar upp inför en halvmara, det är ju dags nästa lördag! Nervöst och spännande samtidigt! Tiden verkligen bara rusar iväg, jag hinner inte riktigt med känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0