Börjat med julbaket

Hade en kort arbetsdag idag och slutade redan kl 12! Då hinner man med att göra en massa här hemma, som att julbaka till exempel! Har bakat saffransbullar, myrstackar och mariannetryffel. Har även hunnit dammtorka halva vardagsrummet, bytt duk på vardagsrumsbordet och städat toan. Nu värker axlar och rygg, dessutom är jag trött efter en hel vecka med för lite sömn. Så jag slänger in handduken för idag och lägger mig under täcket och läser en liten stund. Hoppas på få somna snabbt så jag är pigg och alert imorgon. Då kanske jag orkar byta gardiner och dammtorka resten av vardagsrummet (och kanske resten av lägenheten!). Så är det bara pyntet kvar sen!
 
 




Kommentarer
Postat av: mamma

Duktiga du <3
Jag har också varit lite duktig men jag har inte riktigt jobbat i medvind idag inte. Men, men....prövningar utsätts man för ibland.

2014-11-25 @ 22:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0