Vätternrundan 2015

En timme efter att jag skickade in min anmälan igår till Vätternrundan fick jag ett mail om att jag fått en plats! Tjoho!! Nu är alla grenar bokade! Äntligen! Nu slipper jag tänka på det!

Starttiden blev 21:54. Jag kommer alltså cykla hela natten! Vet inte om det är bra eller dåligt. Många verkar tycka att 2-3 tiden är bäst att starta på, men det känns otroligt jobbigt att måsta stiga upp ett par timmar efter att man har somnat. Så jag intalar mig att jag får sova middagar innan start och ändå kommer orka cykla runt! Om inte annat har jag ju ca 5h extra cykeltid jämfört med att starta mitt i natten!




När det blir vår får jag börja fara ut och cykla på nätterna, som för att vänja mig.  Shit alltså! Vad har jag gett min in på?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0