Bära eller brista

Efter att ha haft ont i halsen i två dagar vaknade jag i morse utan halsont! Halleluja! Har däremot blivit lite lätt snuvig men sprayar jag nässpray och nasonex på morgonen så är jag helt symtomfri under hela dagen! Perfekt! Så i morgon blir det alltså Andörjan!

Skulle jag inte ha känt mig bra idag skulle jag ha försökt ändra så jag skulle ha kunnat åka Örjan 20km eller Tjejmilen 10km. Men nu känner jag mig ju pigg så jag satsar på alla 40km! Tänker som så att det är bättre att köra hårt och är det då en förkylning som lurar så bryter den ut nu till veckan. Då hinner jag bli frisk innan Vasan! Skulle jag inte ha åkt i morgon kanske jag skulle få gå och dras med något som inte riktigt vill bryta ut och gör det några dagar innan den stora dagen. Det om något vore katastrofalt! Så, jag åker i morgon och hoppas att det går bra och att kroppen är frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0