Stackars Madone!

Igår hoppade jag upp på min blåa springare och cyklade iväg till Luleå. I regn och rusk. Och jag måste säga att en sån gång känns det mer synd om cykeln än om en själv. Det regnade inte så mycket och jag hade regnstället på mig. Men cykeln blir ju så himla skitig då den inte har stänkskydd! Ja, jag också, men kläderna är snabbt avsköljda. Cykeln är inte lika lätt att rengöra.
Den fick stå tills idag och torka och sedan dammsög jag av den med en mjuk borste, där jag inte kom åt fick jag hälla lite vatten för att få bort sanden. Så nu är den hyfsat ren igen!


Så bara hoppas på torra vägar imorgon då jag ska cykla hem. Kommer bli tufft då det är mestadels uppförs! Igår tog det 3:13, gissar på 4h imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0