Spännande paket

Igår när jag kom hem från Luleå låg det en avi i postlådan. Eftersom jag inte hade beställt något så blev det genast lite spännande, vad innehållet paketet och vem har skickat det?! Var tvungen vänta tills jag slutade jobbet med att hämta ut det men slutligen stod jag där med ett vitt stort vadderat kuvert. Det kändes lite småtungt men ändå platt. Och skickat från Motala! Började fundera om jag var med i nån tävling under Vätternrundan men kom inte ihåg. Ilade i alla fall hem och slet upp det. Och ut ramlade en massa produkter från Enervit!


Hur passande var inte det med ett stundande Lidingölopp och massa träning?! För typ ett halvår sen svarade jag på tre frågor i en tävling i Cykla-tidningen och tydligen vann jag! Stort tack till tidningen Cykla, Vätternrundan och Enervit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0