7 veckor

Nu är det mindre än 50 dagar kvar! Om 7 veckor är jag på en varm och helt outforskad ö! På en resa helt olik andra resor. Jag och mamma drar nämligen till Rhodos på en träningsresa! Hur kul och spännande ska inte det bli?!

Jag läste någonstans här i vintras att Coop ordnade en träningsresa, och var man medlem fick man billigare. Vi kollade lite på det och bokade snabbt! Och det gick fort så tog alla platser slut. Vi hade tur och kommer åka direkt från Luleå, men folk från hela Sverige kommer att vara med då det även går resor samma dag från bland annat Stockholm.

Fatta vad roligt det kommer bli!! Jag är i värsta bra träningsfasen just nu och kroppen mår super! Jag längtar efter träning och kroppen reagerar positivt! Jag är så taggad alltså!! Inte ens en dum fot kan stoppa mig! Inte eller två stycken! Denna sommaren går till historien som den roligaste träningssommaren ever! Jag är taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0