Rullskidor är en grej!

Som jag skrev tidigare i vår så har jag varit sugen på ett par rullskidor. Vi pratade om det på jobbet och det pratades om att vi skulle beställa hem till butiken. Så en dag när chefen sitter vid datorn så säger hon: Vilka skidor ska du ha nu då? Jag håller på att beställa. Ja, då var det ju bara att välja ut ett par bra och fina skidor, jag menar när chefen säger det så måste man ju!

 

 
 

Skidorna anlände till jobbet den veckan vi var utomlands. Sen har dom fått stå tills efter Vätternrundan, ville inte riskera något så pass nära inpå loppet. Men förra torsdagen var det dags för premiär! Och så himla kul det är! Har hunnit åka rätt mycket under den här veckan som gått. Alla morgnar den här veckan utom onsdag har jag stigit upp lite tidigare för att hinna rulla! Igår steg jag upp redan 6:30 för att hinna med en lite längre tur, så 10km blev det på 49 minuter! Alltså, rullskidor är verkligen en grej!

 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0