Runners High

Alla löpare som har fått uppleva "Runners High" förstår vad jag känner när jag ser den här bilden. Och vad jag saknar. Känslan på just det där passet är nog den bästa löparkänslan jag någonsin haft! Det var på riktigt en "Runners High"-upplevelse!

Nu sitter jag här ett år senare och har inte kunnat springa sedan november förra året och har fortfarande löpförbud. Det suger! Men jag hoppas att jag ska kunna ta upp löpningen tills nästa sommar igen.

Tills vidare har jag både mina sommar- och vinterskidor. Vilken himla tur att jag fastnade så för rullskidorna, det ger nästan samma sköna känsla som att springa! Så nu hoppas jag på tidig vinter så jag får åka skidor på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0