När två ska bli tre <3

Eftersom jag inte bloggat så mycket sista tiden så har jag varit dålig på att uppdatera er på saker och ting. På mina sociala medier händer det inte heller så mycket men en sak har hänt där som inte har hänt här än. Nämligen att vi har berättat en grej. Och som dom flesta förstår av rubriken så är det ingen hemlighet längre. Jag och min kära Stefan väntar barn!
 
Midsommar la vi ut denna bild på våra sociala medier och önskade "Glad Midsommar från oss tre!" Då visste redan våra familjer och vänner om det sen ett tag tillbaka.
 
Jag har fortfarande lite svårt att förstå det, att det ligger en liten bebis inuti min mage! Jag vet ju att det är sant, men det är ändå svårt att ta in. Jag är ju liksom fortfarande samma gamla Lotta, pratar, lever och mår precis som vanligt. Med det lilla undantaget att jag inte ryms i mina vanliga kläder längre eftersom att magen (och annat också) växer!
 
Ska berätta mer sen om dagen vi plussade, hur vi berättade för våra familjer och om det häftigaste hittils, ultraljudet! Men det får vänta några dagar än.
 
Är någon av mina läsare med barn? Kommentera gärna och berätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0