Babyshower

I fredags blev jag överraskad med en Babyshower! Nästan alla av mina närmaste vänner var där, så himla kul! Mamma kom förbi oss precis då vi skulle slänga i oss maten innan vi skulle till Norrfjärden och undrade om jag kunde följa till mormor, hon hade tydligen ringt och varit upprörd över något och mamma behövde någon som höll henne själv lugn, jag alltså. Så vi åt litegrann och så for vi. Fast först skulle vi fara förbi Stina och hämta hem nå stövlar som mamma skulle prova på flickorna, för hon hade ju dom hemma hos sig. Så vi for till Stina.
Det första jag tänkte när jag öppnade dörren var att hon hade främmande, för det stod ett par skor mitt i hallen typ. Sen tittade jag upp och såg Kim sittandes på golvet i rummet. Hann tänka att vad tusan gör hon här, hon känner väl ändå inte Stina?! Sen såg jag alla andra tjejer som var där, ballongerna och det dignande fikabordet! Och så ropade Elli BABYDUSCH!
 
 
 
Fick först öppna lite presenter som innehöll två blöjtårtor, en bumbostol, hemsydda kläder, en body och ett ljus. Så himla fint och jag blev så himla glad! Vilka vänner jag har!
Sedan fikade vi och allt det goda fikat, surrade, skrattade, satte tutten på bebisen och gjorde ringtestet. Det tog ett tag innan ringen först ville stilla sig, men när den väl gjort det började den snurra hejvilt! Cirkelrörelser enligt min mening. Så ska man gå efter vad det betyder så väntar vi en liten tjej! Men det får vi se när det blir dags. Stefan har alltid bara pratat om en kille, som dom flesta i våran släkt. Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag tror, har aldrig riktigt fått den känslan. Men det lutar kanske mer åt en flicka ändå, men jag vet inte. Vi får helt enkelt vänta och se!
 
Tusen tack igen alla mina fina vänner för den trevliga överraskningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0